مهدی تارتار: به هر قیمتی شده باید در لرستان بازی کنیم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 2300
بازدید کل : 60161
تعداد مطالب : 90
تعداد نظرات : 514
تعداد آنلاین : 1


تیم فوتبال گهر دورود در بازی تدارکاتی مقابل سنگ آهن بافق که خود را برای حضور در لیگ یک آماده می کند به تساوی یک- یک رسید. گل تیم سنگ آهن بافق توسط ˈمحمد فعالیˈ در دقیقه 34 و گل تیم گهر زاگرس هم توسط ˈمجید باجلانˈ در دقیقه 75 به ثمر رسید.

شایان ذکر است دورودی ها در این بازی مهمان سنگ آهن بودند و تمام هزینه رفت و آمد و اقامت تیم از سوی میزبان (سنگ آهن) پرداخت شد، سرمربی این تیم یزدی بر عهده فیروز کریمی می باشد.

پس از این بازی، سرمربی تیم گهر دورود گفت: اگر بنا باشد که بحران مالی داشته باشیم، از حجمایت هواداران هم محروم باشیم و مدیریت غیر فوتبالی باشگاه هم هر روز مشکلاتی ایجاد کند، این خلاف منطق و اصول خواهد بود که انتشار داشته باشیم گهر در لیگ برتر بماند! ما تاکنون هم با غیرت بچه ها و همت همه بازیکنان و عوامل فنی نتایجی بهتر از حد انتظار گرفته اینم.

مهدی تارتار گفت: به هر قیمتی شده باید از حالا بازی های خانگی مان در لرستان برگزار شود تا از امتیاز میزبانی بهره مند شویم.

تارتار گفت: روزی که من تصمیم گرفتم هدایت گهر را برعهده بگیرم روی این تیم به عنوان تیمی پرهوادار حساب کردم، اما حالا می بینیم بازی های گهر غریبانه تر از هر تیم کم هواداری برگزار می شود، حالا درحالی که ما میلیون ها هوادار داریم اما از حمایت آن ها سودی به ما نمی رسد.

وی افزود: باز هم وعده می دهند که ورزشگاه دورود تا نیمه آبان می رسد، ما تا آن موقع بازی های حساسی داریم و امتیازات حساسی را از دست خواهیم داد، در شرایطی که بسیاری تیم ها در استادیوم هایی غیر استاندارد حق بازی دارند ما هم در خرم آباد ورزشگاهی داریم که بشود بازی ها موقت در آن برگزار شود و تیم تنها نباشد و بتواند حداقل از حمایت تماشاگران بهره مند شود.

 




:: بازدید از این مطلب : 2247
|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

[Comment_Gavator]
اميررضابهاروند در تاریخ : 1391/6/18/6 - - گفته است :
[Comment_Content]


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان گهر دورود نگین زاگرس و آدرس gaharfc-doroud.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com